Co już było ?

24 czerwca 2014

10...Koncert...+nominacje

Zostałam dwukrotnie nominowana przez Pri_Mashmallow za co jej bardzo dziękuje. Pierwsza nominacja jest do The Versatile Blogger
Zasady:
-podziękować nominującemu blogerowi
-ujawnić 7 faktów o sobie
-nominować 7 blogów
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

1.Studiuje na Politechnice Warszawskiej
2.Uwielbiam czekolada jednak nienawidzę produktów o jej smaku (np. lodów)
3. W przyszłości chciała bym należeć do jakieś organizacji pomagającej zwierzętom
4.Mogła bym godzinami patrzeć na pokazy FMX
5.Nikomu nie powiedziałam o tym blogu

6.Chciałam kiedyś prowadzić bloga o wszystkim i o niczym jednak na chęciach się kończy
7.Mogę słuchać jednej piosenki na okrągło przez kilka dni.

Kolejna nominacja jest do Liebster Awards
Zasady:
Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

1.Jaka była najprzyjemniejsza chwila w Twoim życiu?
Myślę, że trudno się tu ograniczyć tylko do jednej chwili. Są to na pewno między innymi wspólne spacery z chłopakiem.
2.Jak planujesz spędzić wakacje?
W tym roku nic nadzwyczajnego głównie w domu.
3. Na czyj koncert chciałabyś pójść najbardziej?
FT.Island i Alice Nine
4.Jak poznałaś kpop?
Zaczęło się od jrocka i stopniowo przechodziło też w stronę kpopu.
5.Jak chciałabyś spędzić swoje wymarzone urodziny?
Wspólnie z bliskimi mi osobami na jakimś wyjeździe
6.Masz jakieś gadżety związane z kpopem, jrockie lub Vocaloidami?
Nie
7.W jakim filmie chciałabyś wystąpić?
w kryminalnym lub komedii
8.Dlaczego założyłaś bloga?
Z braku zajęcia i chęci przelania gdzieś swoich wymyślonych historii
9.Na jaką piosenkę aktualnie masz fazę?
Aktualnie nie mam na nic fazy jednak ostatnią jaką miałam było na Sanna Nielsen-Undo
10.O czym w tej chwili myślisz?
Nad odpowiedziami na pytania :P
11.Co byś zrobiła gdybyś spotkała swojego Ultimate Biasa?
Zakładając, że nie dzieliła by nas bariera językowa to znając siebie długo bym się zastanawiała co właściwie mam powiedzieć i byłabym mocna zawstydzona. Jednak poprosiłabym o wspólne zdjęcie.

To teraz nominacje. Nominacji będzie na pewno mniej niż powinno i są one od razu do obu wyróżnień.

http://alwaysbeminefti.bloog.pl
http://gwiazdorskie-opowiadanie.blogspot.com/
http://kochamkoreanskichchlopcow.blogspot.com/
http://hesperiatastory.blogspot.com/
http://k-treasure.blogspot.com/


Pytania:
1.Od kiedy interesujesz się Azją?
2.Co było tego przyczyną?
3.Co jest Twoim największym marzeniem?
4.Jaki był powód prowadzenia bloga o właśnie takiej tematyce?
5.Jaki jest Twój ulubiony zespół?
6.Jaki film lubisz najbardziej?
7.Czym się interesujesz?
8.Gdzie chciałabyś być zabrana przez chłopaka?
9.Gdybyś mogła wskazać tylko jedno miejsce w Polsce komuś z zagranicy jakie miejsce by to było?
10.Jeśli oglądasz Mistrzostwa Świata w piłce nożnej jakiej reprezentacji kibicujesz?
11.Co Ci się kojarzy z dzieciństwem?

Nie było łatwo ale się udało :) A teraz zapraszam do czytania

Właśnie weszliśmy do pokoi hotelowych. Dziś wieczorem miał odbyć się nasz koncert w Japonii na którym ma być Jae Hui tylko w tym problem, że ona jeszcze o tym nic nie wie. Nie wiem czy bardziej denerwowałem się wieczornym koncertem czy tym, mój plan połączenia przyjaciela z dziewczyną leży w gruzach. Skontaktowanie się w tej kwestii z Shou mogło by być ryzykowne więc za chwilę idę na spotkanie z Hiroto.
-Min Ji pójdziesz ze mną?
-Idź sam ja zostanę z Seung Hyunem
Poszedłem w umówione miejsce. Była to mało uczęszczana kawiarnia na obrzeżach miasta. Hiroto czekał już przy stoliku pod ścianą w samym koncie.
-Długo czekałeś?
-Przyszedłem dosłownie 2 minuty temu.
Gdy tylko usiadłem przyszła kelnerka po zamówienie. Wzięliśmy po kawie który dostaliśmy już po chwili.
-Zdziwiłem się gdy poprosiłeś o spotkanie.
-Bo tu chodzi o dość delikatną sprawę.
-Zaciekawiłeś mnie. Zamieniam się w słuch.
-Jakiś czas temu poznałeś Seung Hyuna
-To ten chłopak od Jae Hui?
-Tak. Między nimi doszło do nieporozumienia którego za nic nie mogą sobie wyjaśnić ponieważ ona nie chce zbytnio z nim rozmawiać.
-Jaka jest w tym moja rola?
-Przekonaj ją by przyszła wieczorem na nasz koncert.
Położyłem na stoliku dwa bilety w pierwszym rzędzie.
-Nie zgodzi się
Był tak pewny tego co mówił, że aż mnie zatkało. Widząc moje zdziwienie wziął się za wyjaśnienia.
-Mogę ją przekonać by spotkała się z nim przed lub po koncercie ale jestem pewny, że na sam koncert nie przyjdzie.
-Czemu?
Może nie powinienem o to pytać?
-Wiesz na pewno, że jeszcze niedawno nie widziała
-Słyszałem o tym
-Przyczyną tego był nasz koncert i niefortunny upadek. Od tamtej pory stara się unikać miejsc z tak duża ilością osób.
Cały mój plan właśnie legł w gruzach i już nie było nawet cienia szansy na jego naprawę.
-Mogę ją poprosić by z nim porozmawiała chociaż wspominała, że chce do niego zadzwonić. Ale myślę, że potrzebuje czasu bo jest jej głupio przez swoje zachowanie. Wasz koncert będzie leciał w telewizji? Jeśli ma coś zobaczyć to mogę ją zmusić do takiej formy oglądania.
-W telewizji nie i już za późno by to zmieniać ale myślę, że dało by radę zrobić transmisje przez Internet.
Czyżby jednak na nowo zapalało się światełko nadziei?

[Jae Hui]
Zdziwił mnie telefon od Hiroto bo zazwyczaj w ciągu dnia był zajęty.
-Hej mała
-No cześć co tam?
-Wiesz, że dzisiaj FT.Island ma koncert tutaj?
-Na prawdę?
-Jejku dziewczyno na jakiej planecie Ty żyjesz?
Roześmiałam się do słuchawki
-No ale czemu mi to mówisz przecież wiesz, że nie pójdę.
-Wiem, dlatego nie masz wyboru i musisz ze mną obejrzeć cały w internecie
-Czemu?
-Bo jestem Twoim przyjacielem i się długo nie widzieliśmy.
-No dobra niech będzie, przyjadę do Ciebie tylko o której?
-Jak będziesz o 18 to będzie idealnie.
-Więc do zobaczenia.
Zanim odłożyłam telefon sprawdziłam jeszcze godzinę. Dochodziła 14 więc miałam jeszcze sporo czasu. Po chwili namysłu telefon ponownie znalazł się w moich rękach. Już od jakiegoś czasu chciałam zadzwonić do Seung Hyuna a to było jak znak. Tylko co ja mam mu powiedzieć? Wiem, że źle postąpiłam ale boję się, że tłumacząc jeszcze bardziej namieszam. Przez nieuwagę wcisnęłam zieloną słuchawkę. Było już za późno na myślenie. Przyłożyłam słuchawkę do ucha czekając aż odbierze. Nie trwało do długo wręcz przeciwnie jakby czekał na telefon od kogoś i niecierpliwie trzymał go w dłoni.
-Jae Hui?
Jego głos był zdziwiony
-Tak, cześć.
-Cieszę się, że dzwonisz.
-Słyszałam, że macie dziś koncert
-Tak, będziesz?
-Przepraszam ale nie
-Szkoda
Rozmowa była dość drętwa ale czego ja się spodziewałam
-Ale może byśmy się spotkali niedługo?
-Z wielką chęcią ale wciąż jestem uziemiony i nie mogę chodzić. Więc jedynie zapraszam do mnie.
-Jak długo będziecie w Japonii?
-Jutro wieczorem wracamy.
-Mogę jutro przyjść do hotelu?
-Jasne, będę czekał.
-To do zobaczenia
-Zaraz wyślę Ci adres i numer pokoju. Do jutra.
Było niezręcznie i to bardzo. Czemu ja się z nim umówiłam już na jutro? Mogłam z tym poczekać do powrotu do Korei. No nic muszę dać jutro radę.

Równo o 18 byłam przed drzwiami do mieszkania Hiroto. Zapukałam i już po chwili przyjaciel mi otworzył. Rozejrzałam się po mieszkaniu.
-Nic się nie zmieniło
-Wiesz, że nie lubię dużych zmian.
Mogu słysząc mój głos obudził się i szczeknął dwa razy.
-Siadaj za chwilę zaczną.
-Co Ci tak zależy bym obejrzała ten koncert?
-Dowiesz się w swoim czasie.
-Co ty kombinujesz?
-Ja? Zupełnie nic.
Usiadłam na kanapie na przeciwko wielkiego ekranu i już po chwili wyszli na scenę.


[Seung Hyun]
Chłopacy wyszli na scenę, jak zawsze zostali ciepło przywitani. Ponieważ mnie tu wcale miało nie być siedzę za kulisami i wszystko obserwuję. Muszę przyznać, że dziwnie ogląda się koncert za kulis zamiast być tam razem z nimi. Mimo, że mnie tam brakowało widać, że bawili się świetnie, nawet Hong Ki który odwalał dwa razy więcej roboty bo musiał jeszcze grać na gitarze.
-A teraz nasze Primadonny mamy dla was niespodziankę. Zaczekajcie chwilę.
Hong Ki zszedł ze sceny i pomógł mi się na nią dostać. Powitał mnie pisk fanek. Do było niesamowite.
-Witajcie Primadonny!!
Mimo, że występy nie były mi obce strasznie się denerwowałem.
-Przepraszam Was, że się o mnie martwiłyście, jak widzicie dochodzę już do siebie. Chcę też wyjaśnić plotki na mój temat. Ostatnie zamieszanie na Twiterze jest nie porozumieniem, ponieważ do nikogo nie wróciłem i wszystko jest wymysłem. Przepraszam, jeśli was to zraniło, przepraszam zwłaszcza bliską mi osobę za to całe nie porozumienie. Mimo, że wiele z was uważało mnie z Aye za idealną parę to nie mogę do niej wrócić. Szukałem odpowiedniej piosenki która oddała by to co czuję jednak nic w pełni tego nie oddaje. Dziękuje wam za wsparcie.
Kiwnąłem głową na znak, ze mogą zaczynać grać i już po chwili było słychać melodie do Beaultiful World.

[Jae Hui]
-Co to ma znaczyć?
-Chyba Ty wiesz najlepiej.
-Ale przecież widziałam ich.
-To teraz jeszcze wysłuchaj do końca.
Nie wiedziałam co mam myśleć a tym samym jeszcze bardziej obawiałam się jutrzejszej rozmowy.
-Nie przejmuj się tak, przecież to oczywiste, że się wszystko ułoży. No już chcę zobaczyć tą wiecznie uśmiechniętą twarz.
Mimowolnie uśmiechnęłam się najmocniej jak tylko mogłam.
-Od razu lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuje, każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją :)